onsdag 22. mai 2013

sy noe til deg selv

Nå holder vi på med en oppgave i produksjons timene til Sissel. Prosjekter går ut på at du skal sy noe til deg selv. vi fikk velge selv hva vi ville lage men vi måtte passe oss for at det ikke ble alt for utfordrerne. Vi fikk dra til stoff og stil for og kjøpe stoff og diverse. da var det viktig at vi ikke kjøpte for mye stoff for vi skulle være ganske økonomisk. Jeg valgte og lage en pute og mobil deksel.

Utstyrsliste :
- Stoff (bomull)
- Saks
- Symaskin
- Strykemerker
- Tekstil lim
- Strykejern
- Strykebrett
- Sy tråd

prosjektet skal ferdigstilles mandag den 24.5. 13 så prosjektet er ikke helt ferdig enda men jeg er ganske godt i gang jeg er ferdig med syingen osv. Jeg mangler bare arbeidstegning bilde av den kommer senere.

Her er det ferdige produktet mitt



   





















Egenvurdering
Jeg føler meg ganske ferdig med produktene mine, føler meg straks klar til framføring. Mere kan jeg ikke skrive om egenvurderingen før jeg får karakter, for da kan jeg vurdere arbeidet mitt opp mot den karakteren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar