mandag 20. mai 2013

monotypi

Vi fikk en par oppgave der vi skulle gå ut på gangen og ta portrettbilder av hverandre. senere skulle vi jobbe selvstendig med bildene og skrive de ut i svarthvitt. Senere brukte vi en tykk trykkfarge som var svart på et blankt ark da vi var ferdige med det la vi et rispapir oppå det blanke arket, etter det brukte vi en valse over for og få bildet over på rispapiret. Sånn ble det da det var på rispapiret.




Senere skulle vi legge vannmaling på rispapiret da fikk vi velge litt hvordan utrykk vi ville ha. jeg ville ha en indianerjente og ei jente som har litt for mye sminke(ironisk)








Egenvurdering
Denne oppgaven var veldig gøy og lærerik, lærte mye om hvordan man maler portrett og hvordan farger fungerer sammen. ble ferdig med alt til tide som jeg er fornøyd med. Jeg har jobbet ganske jevnt og effektivt med denne oppgaven. Selv om jeg var borte 2 timer av undervisningen hentet jeg meg inn godt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar