torsdag 2. mai 2013

Broderi



I produksjonstimene med sissel har vi lært å brodere med ulike teknikker. Oppgaven gikk ut på å lage et broderi med tekst og et motiv. Oppgaven var veldig fri men teksten skulle ikke være støtene.
Først fikk vi noen oppgaver om skrift. Vi skulle også lage en liten prøvelapp av ulike sting. målet var å lære forskjellige brodersting og ulike måter og sette sammen motiv og tekst.

Her er prøvelappen min.






Jeg valgte å lage et stort broderi så prøvelappen min måtte jeg gjøre fort ferdig pga dårlig tid. jeg fant et bilde av en teddybjørn på nettet og bestemte meg for og lage den. her er arbeidstegningen som jeg fant på nettet.





Jeg ble veldig fornøyd med det endelige produktet mitt. jeg jobbet veldig mye med denne oppgaven. jeg lærte ikke så mye fordi jeg kunne alle broderi stingene fra før. Men jeg hadde aldri brodert et så stort bilde før så det var gøy. Bilde henger nå over sengen til tantebarnet mitt.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar