onsdag 22. mai 2013

Reklameplakater


Vi fikk en oppgave i kvalitet og dokumentasjon som gikk ut på og lage to reklameplakater av noe vi hadde laget i photoshop. Vi skulle også finne et produktnavn på de tingene vi skulle "selge" reklame plakatene skulle være i A3 format. vi skulle også bestemme oss for hvilken målgruppe vi ville ha før vi laget plakatene. Målgruppen skulle bestemmes ut i fra kjønn, alder, økonimi og interesser.vi skulle også ha med en kort beskrivelse av produktet for og få kjøperne interessert.
Dette var en oppgave jeg slet veldig med jeg var ikke fornøyd med noen av produktene jeg hadde og velge i mellom og det betydde en stor rolle for meg. Men under denne oppgaven lærte jeg mere av photoshop.

Jeg valgte og lage en reklameplakat av boksen min som ble kalt høsticious




Reklameplakat nummer to er øredobbordneren!



Egenvurdering

Jeg ble ikke fornøyd med reklameplakatene mine selv om jeg brukte ganske mye tid på disse. grunnen til det er vel fordi jeg ikke var fornøyd med produktene mine i de hele tatt. Men som sagt fornøyd med alt det jeg har lært av photoshop i denne oppgaven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar