torsdag 2. mai 2013

innpakningspapir



Vi fikk en oppgave i kvalitet og dokumentasjon som gikk ut på å lage og designe innpakningspapir. I oppgaven så skulle vi lage tre forskjellige innpakningspapir.

Rolig

Livlig

Lekent- skulle passe inn i en leketøysbutikk, være kjønsnøytral.

I denne opgaven så skulle vi bruke photoshop og ilustrater for og lage mønstrene. jeg kunne ikke så mye om illustrater før denne oppgaven så der lærte jeg mye. i photoshop ble jeg også mye flinkere.


Jeg jobbet ganske mye med denne oppgaven og jeg merket ganske fort at dette var veldig utfordrene og spennende. Her er mine ferdige resultater. først ser du rapporten etterpå selve mønteret:



Rolig




Jeg ble veldig fornøyd med dette mønsteret mitt og at jeg har lært masse under denne oppgaven. jeg ble nok mest fornøyd med den rolige. jeg brukte ganske mørke og dystre farger som gjør at det ble rolig.

Lekent


Dette er mitt lekende innpakningspapir til leketøysbutikk. Jeg jobbet en del med dette, men jeg ble ikke helt fornøyd med resultatet. fargene og de forskjellige mønstrene gjorde at dette ble lekent.

Livlig



Dette er mitt livlige innpakningspapir dette ble jeg fornøyd med. De skråe linjene og fargekontrastene gjør at denne blir livlig. 

jeg ble ganske fornøyd med jobbingen min under denne oppgaven, jeg jobbet jevnt og effektivt og fikk levert i tide. Jeg ble også veldig fornøyd med karakteren jeg fikk og dette gjorde at jeg fikk et annet syn på faget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar